www.dqis2u.com
www.dqis2u.com

Thursday, April 22, 2010

BELI DOMAIN DAPAT EMAIL PERIBADI SEKALI

Salam all....

Ramai sekarang yang gunakan BLOGSPOT sebagai platform niaga kan.. sampai bila nak pakai nama blogspot nieh.. ada yang bertanya MACAM MANA NAK TUKAR BLOGSPOT KE .COM ke .COM.MY ke .MY ke???

okehhh atas sebab itu, DQis Online Design nak bagi offer

DOMAIN + EMAIL PERIBADI pada HARGA RUNTUH


TAK PERLU RISAU TENTANG BLOG ASAL ANDA KERANA :

  1. Semua cerita ceriti, bisnes, segalanya yang ada dalam blog anda sekarang langsung tak akan terusik bila anda tukar ke domain.com anda sendiri!!! ITU BENARRRRR
  2. Follower anda dan blog yang anda follow juga TAK AKAN TERUSIK langsung dek perubahan domain
  3. Customer, kengkawan, saudara mara, visitor yang asal melawat ke blog anda menggunakan URL http://bloganda.blogspot.com anda yang asal juga TAK AKAN TERSESAT jejak anda.. kerana mereka juga akan dibawa terussssssss ke blog anda di domain.com baru anda!!
  4. kiranya, bagi anda yang memang dah MANTAP BERBISNES, BERBLOG dengan blogspot dan mempunyai rangkaian niaga, usahawan, sahabat yang ramaiiiiiii... TAK PERLU SUSAH HATI!! anda boleh teruskan menggunakan BLOGSPOT sebagai ruang niaga anda walaupun anda dah UPGRADE STATUS. anda TAK AKAN HILANG apa2 pun walaupun seinci yang ada dalam blog anda sekarang..
  5. Ada plak yang dok berpikir, camne nak update blog bila dah ada domain sendiri....??? Jawapannya, update macam biasa.. macam hari2 kita update tuh... log in blogspot dan UPDATE!! Its all... easy!!
  6. Untuk email plak... anda boleh xcess di akaun gmail... sangat senang.. 
  7. Urusan setting akan dibuat oleh pihak DQis Online Design.. 
Bagi korang yang dah ada DOMAIN sendiri tapi nak beli EMAIL PERIBADI sahaja. RM60.00